packa väskan och drar min vän, spring långt bort. titta aldrig tillbaks. bara fortsätt att kämpa

har verkligen jätte tråkit just nu.. inne på tredje sjukdagen idag... skitaless jao. därför ja skriver här, var ett tag sen nu kära läsare och mycket har förändrats, på ett possetivt sätt. läste gamla sms idag från en viss person utan att känna (nästan) någonting. visst de va ju jävligt underbart då de varade men någon sa till mig att en dag kommer du vara glad att de blev som de blev mellan er. glad är jag inte riktigt än, om ja någonsin kommer bli de. men de går bättre. det blir bättre. fast ja knuter fortfarande näven i tröjärmen då du försöker få min uppmärksamhet 
vi får se vad nästa händelse i livet är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0