du har sönder mig fast du gör mig hel

 
såhär känner jag mig just nu  →                                              
 
"om ni inte lämnar in alla rester innan frdag så gasar jag ihjäl er" - okej så kanske hon inte riktigt sa de men..
hur som hällst må ja ju ta tag i mitt liv nu så ja kan komma in på nått jävla gymnasium å plågas i 3 år till.. dock pratade ja mä en grabb som tog studenten i våras och han sa att han saknade skolan ibland  (alltså redan efter ett halvår?!?!) och att gymnasie va förjävla roligt om man räknade bort allt utom raster, verkstan och fester haha. så de ä bäst ja fixar dehär så ja kan festa rästen av livet höll ja på å säga.. :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0