.....

Fick ett tips idag av min käre bänkkamrat. "du kan ju starta en blogg, den kan heta 'jaghatarprecisalltihelavärldenutaomscaniav8.blogg.se" okej, ja har en förkärlek till scania men, ja skulle även vilja påstå att ja inte alls hatar allt. javisst ja erkänner att ja kan vara lite negativ i vissa tillfällen.. men de betyder väl inte att ja ha "tappat livslusten" som vissa fått för sig. ioförsig kan ja erkänna att de va en ganska rolig komentar..
på min prao frågade en man om ja hade nå smeknammn "ja lessallis brukar ja få höra" han trodde mig inte "du som jämt är glad å jämt skrattar kan omöjligt bli kallad lessallis"
så där hör ni! ja ä glad!!

lägg även märke till att jag ä lite större än de andra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0