min mor ä ibland alltför underbar!


för ett par dagar sen upptäkte jag att ja starvart bort en mutter... en m10-1.25, vilket inte är en så jävulskt vanlig gäng.
iaf ha ja hafat ångest över mutterjäveln som inte fanns nån sans.. ja lovar ja vände uppochner på hela verkstasjäveln men , den var helt borta! tillslut började ja å far leta å kolla fall vi inte hade en enda sådan, men icke!
 så! ja blev ortoligt lejj å gick in med smä lätta självmordstankar. hittar ja inte den lär ja inte få tag på nån ny heller å då blire ingen skoter för mig iår. ja svor en ramsa å satte mig vi datan för att leta värden till tännplattan och cdi-boxen, då ja satt där kom min mor in å la bulten mitt framför ögonen på mig :D:D:D:D:D:D:D:D mor, som aldrig nästan ä i verkstan hade hittat min älskade och saknade bult :DD::DD::D:D:D:D:D:D:D:D ÖVERLYCKLIGNUJA!!!!!!!!!!!!!
 så nu ska ja skruva dit den bums ;)
 ( ha bleve tjatad på om att ja ska blogga å nu ha ja de, hoppas ni ä nöjd ;) )

Kommentarer
Postat av: HENKE

snyyyyyyyyyyyyg du är!

2012-01-08 @ 15:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0