Yes, I KNOW that you Never will be mine, THAT WAY. but i´ts okey to dream, right Babe??

jag har gjort saker ja ångrat
jag har breda axlar.
jag är lik pappa.
jag hatar barn, i alla former.
jag gillar att klippa gräs.
jag äter nästan jämt godis, kakor, chips och sånnt.
jag har 3 st vänner jag vet jag kan säga allt till
jag tycker oversociala och överangagerade människor är jobbiga.
jag är sämst på att stava.
jag skulle ibland vilja vara kille.
jag skulle dö om inte simon(fiket) fanns.
jag älskar att vara hemma.
jag tycker inte om att knyta skona.
jag skulle ge mycket för att slippa va frösen
jag tycker det ä lite fjantit me killar som fixar sig men jag gillar de ändå.
jag tycker även att de ä lite fjantit om brudar fixar sig tok mycket.
jag tycker att sveriges skostorlekar är ologiska.
jag tycker demokrati är trååååkit.
jag jag saknar en.
jag drömmer om att jag måste välja.
jag tycker oftast att killkläder ä snyggare.
jag kallar sibylla BP.
jag är typ den enda som inte har en systemkamera.
jag har ridit i 9år.
jag har hållit på med parelli 2år.
jag önskar att jag inte behövde sova.
jag älskar mina föreldrar.
jag borde skaffa mig ett liv.
jag paintar ofta.
jag tror ja glömmer logga ut från msn..
jag tror jag gillar en.....
jag hatar facebook.
jag vill jobba istället för att gå i skolan.
jag älskar att smutsa ner mig.
jag tar nästan aldrig alvedon och sånt skit.
jag har ofta egna åsikter om allt.
jag har förändrats mycket på ett år.
jag är pesimist.
jag fattar typ inte wordfeud eller va de het.
jag tycker pappa ska börja köra lastbil.
jag gillar röda hus med vita knutar.
jag vill INTE flytta.
jag skulle aldrig palla bo i en stad.
jag tycker de är mysigt på hösten då de ä mörkt.
jag får inte prata "dialekt" på skolan för att de ä en svensk skola och där pratar man svenska förutom på andra språklektioner.
jag tycker de ä konstigt att  uzbeker får snacka uzbekiska på skolan men jag får inte brata "dialekt" (pratar ju knappt de..?)
jag är nästan aldrig "ute på byn" på kvällarna för att ingen frågar (MOBBAD)
jag kan lika gjärna vara hemma.
jag ska ta på mig en plogsträcka på ramselevägen med min spark.
jag tycker om potatis galet mycke.
jag kommer alltid gilla dig så som du alltid kommer gilla henne.
jag har gjort saker ja ångrat.
jag har breda axlar.
jag är lik pappa.
jag hatar barn, i alla former.
jag gillar att klippa gräs.
jag äter nästan jämt godis, kakor, chips och sånnt.
jag tycker oversociala och överangagerade människor är jobbiga.
jag är sämst på att stava.
jag skulle ibland vilja vara kille.
jag skulle dö om inte simon(fiket) fanns.
jag älskar att vara hemma.
jag tycker inte om att knyta skona.
jag skulle ge mycket för att slippa va frösen.
jag tycker det ä lite fjantit me killar som fixar sig men jag gillar de ändå.
jag tycker även att de ä lite fjantit om brudar fixar sig tok mycket.
jag tycker att sveriges skostorlekar är ologiska.
jag tycker demokrati är trååååkit.
jag saknar en.
jag drömmer om att jag måste välja.
jag tycker oftast att killkläder ä snyggare.
jag kallar sibylla BP.
jag är typ den enda som inte har en systemkamera.
jag har ridit i 9år.
jag har hållit på med parelli 2år.
jag önskar att jag inte behövde sova.
jag älskar mina föreldrar.
jag borde skaffa mig ett liv.
jag paintar ofta.
jag tror ja glömmer logga ut från msn..
jag tror jag gillar en.....
jag hatar facebook.
jag vill jobba istället för att gå i skolan.
jag älskar att smutsa ner mig.
jag tar nästan aldrig alvedon och sånt skit.
jag har ofta egna åsikter om allt.
jag har förändrats mycket på ett år.
jag tror inte att det uppskattas av alla..
jag är pesimist.
jag fattar typ inte wordfeud eller va de het.
jag tycker pappa ska börja köra lastbil.
jag gillar röda hus med vita knutar.
jag vill INTE flytta.
jag skulle aldrig palla bo i en stad.
jag tycker de är mysigt på hösten då de ä mörkt.
jag får inte prata "dialekt" på skolan för att de ä en svensk skola och där pratar man svenska förutom på andra språklektioner.
jag tycker de ä konstigt att  uzbeker får snacka uzbekiska på skolan men jag får inte brata "dialekt" (pratar ju knappt de..?)
jag är nästan aldrig "ute på byn" på kvällarna för att ingen frågar (MOBBAD)
jag kan lika gjärna vara hemma.
jag ska ta på mig en plogsträcka på ramselevägen med min spark.
jag tycker om potatis galet mycke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0