FF fest @ mitt place.

blev precis som ja trodde, har ff å här sitter ja all alone med lars (katten). funderar på å släppa in de andra så ja får lite mer sällskap. 
 
men först tänkte ja dela med mig av mitt horoskop. känns som någe ja skulle ha kunna skriva om nån annan....
 
FISKARNA: Jag skrattar varje gång nån säger "Jag är fisk". Det har säkert nåt med Johan Glans att göra, som för övrigt är rent guld. Problemet med fiskjävlarna är att de ser ut som fiskar, men äter som Peter Harryson. Ät mindre. Svält. Det gör ingenting, för du är ingenting. Vad fan gör du för nytta egentligen? Äter all vår mat och dricker allt vatten är just vad du gör. Emigrera till bergen och joddla. Har du tur så möter du nån livspartner där. Enligt Aftonbladshelvete så är det tydligen bästa stället att hitta ragg på. Fast även om det bara var ni två där uppe skulle du inte få nåt. Till slut skulle du äta upp henne. Hahaha, så jävla patetisk är du.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0