"allis, va gör du?`" "nä je ligg bare i broonngropa å mys ei litta stunn mä n' Lars"

(broonn ä jämska ordet för kåt, fall ni inte visste de)
haha ä innne på mammas revir på datan.. = inga bilder. förutom denna snygging på snygga mig å min snygga förra häst, ca 10 år på bilden. alla som sätt min mor vi datan vet att hon ha den som bakgrund å nåra vet tillåmä att hon har skrivit ut den så hon kan sätta upp den. ja, hon gillar den. riktigt såhär der de inte ut nu för tiden då ja "badar häst".. nu pekar ja på vattnet å belfast kollar på mig som om "måste ja..?!? okej för din skull" å ja står på land medans han simmar.
dit ja ville komma va att be om ursäkt att ja inte ha uppdaterat denna vällästa blogg på nästan en vecka. 
förlåt!!!
nu kan ja inte skriva mer då ja ha bättre saker för mig - kolla på en film mä snygg skådespelare i huverolln!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0