Köpa eller Sy?

snart så äre skolavslutning o då kommer samma fråga varje år, vad ska man ha på sig?
i mitt fall lutar det mot klänninghållet men, man vill ju inte ha lika som nån annan så då kan ja ju antaglige inte köpa någon i östersund... ja men beställa då? jo, ja sitter dag ut och dag in o kollar på klänningar. men det är ingen som ja känner "WOW DEN SKA JAG HA".
så kom min mor med ett förslag, att hon kunde sy en! så blir det prefa passfor + att ingen annan har en lika.
Mamma värkar jätte taggad o få sy en, men ja vet inte. kan inte bestämma mig....
Miniklänning med Rhinestone spänne fram i Vitt
Beställa?
eller ...
Sy
(bara random bilder)

Kommentarer
Postat av: Emma

sy, det skulle vara det bästa om du inte vill ha lika som någon annan :)

2011-05-21 @ 13:59:21
URL: http://borgemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0