Utskälld av H&M

För nån vecka sedan blev jag utskälld av H&M.
har tänkt att skriva det här sen dom dampade men det har inte blivigt av.
Iaf så blev jag utskälld av H&M p.g.a ett felköp. eller mamma blev för det var hon som ringde.
Sprang runt i östersund och handlade, var bland annat på H&M och såg att de fanns skor där. testade ett par 38 och dom passase, jag köpte dom inte på en gång utan gick dit några timmar senare och råkade ta fel storlek och tog 36.
såg inte de förrens jag var hemma så ja blev lite lätt sur.
vi bor ca 12 mil ifrån närmsta H&M så mamma sa att vi skulle ringa och prata med dom o fråga om dom kunde kanske lägga undan ett par i 38 så skulle vi byta dom så fort vi var i östersund. (vi skulle dit veckan därpå).
först så möttes mamma av en jätte trevlig tjej som tyckte det var bra att vi ringde så pass tidigt och berättade vad som hänt! men hon skulle för säkerhetsskull koppla oss vidare till en annan som tydligen var ansvarig för H&M i östersund.
hon fick D A M P och började typ skrika i telefonen o sa till oss att vi fick skylla oss själva som tog fel storlek så vi skulle minsann inte få byta. efter mamma pratat med henne en stund fick hon henne att ändra sig och lägga undan ett par tills torsdagen denna vecka, inte en dag till. men de dög efterson vi skulle dit då!
det var ett par skor och jag hande inte börjat grina om ja inte fått ett par i 38, ingen big deal lixom. men ändå? ska man bemötas av personal så? tycker då inte jag iaf!
jag handlar mycket av mina kläder på H&M. har hittills tyckt att det varit en bra affär med snygga kläder, skor och accesoarer. men jag måste säga att jag blev grymt besviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0