för din skull anna

Tjenaman!
var ett tag sen nu va? typ 3 månader kanske....
Min vän anna sa idag att ja va tråki som aldrig bloggade (minns ej om de va
precis så hon sa men)
frågan ä ju då va fan ja ska skriva?
standard är väl att skriva om vam som händer i ens liv men, nu har ja ju ett litet problem... de händer typ aldrig någe i mitt lilla liv.
jo, visst händer de saker, typ hela tiden men, tror inte mina miljoner läsere vill höra om då ja o pappa va o renoverade motorn i skogsmaskinen, vilket chassie jag ska ha, vilken motor ja borde ha i mitt chassie, alla parelli träningar me belfast o vad olika sevvy club grejer kostar beroende på vilker medlämsskap man har.. nån dum jäkel vill nog läsa de men, typ 1 på miljonen :P
har förövrigt brytit min handled o har haft gips i 2 veckor nu. var i stan i fredas på "kontroll".. fick ledigt från skolan iaf :D sen drog ja te krokom, te tim o drog på mig lite förkylning.. (Y)! not!
senså hade jag utväcklingssamtal idag, 2 timmar för alla er som undrade... ahaha
bjussar på finbilden :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0