Svar på kommentar!

(gör som stina och svarar på komentaren såhär!)

Hoppas du är medveten om att Parelli är det värsta man kan utsätta en häst för! Jag är glad att jag inte är din häst, jag kan se framför mig hur dåligt den måste må. Hur många timmar ägnar du åt att slå din häst till att göra saker?
T.ex gå upp på den där stenen, vad FAN ska de vara bra för?
Tacksam för svar, idiot!


Svar:
Antar att det är du som har skrivit dom andra elaka komentarerna också.
Jag köpte belfast för ca 1,5 år sedan. en god vän till mamma var med och kollade på honom och sade "visst, köp hästen. han är underbart vacker och trevlig! men hade jag varit du så hade jag gjort någonting åt hans form! annars så kommer han o hålla i 1 till 2 år."
Anneli hjälpte mig från ryggen men efter 2 lektioner sa hon " sitter du kvar får du ett halv bra resultat, hoppar du av får du ett perfekt!" där och då valde jag att hoppa av. sedan dess har jag hållit på från marken och tränat för henne, hon är parelli tränare. jag tycker jag får utmärkta resultat. han litar mycker mer på mig nu.
Min häst mår bra! hur mår din? antagligen dåligare en min!
Jag har aldrig slagit belfast! och kommer aldrig göra det. det behövs inte. du som skrev den här kommentaren måste vara dålig på hästar, som tar för givet att jag slår honom. det kanske är du som slår hästar för att få som du vill?
Jag sänder upp honom på stenen för att han ska lita på mig, det är bara en liten rolig tillits-grej!
vill avsluta med att säga! : om du kollar på min blogg och fortsätter kommentera taskiga saker. eftersom dethär inte är första gången (har tagit bort felra liknande kommenarer) så måste jag nog anmäla dom. jag är inte en sån som tar illa upp men, det blir lite jobbigt i längden.
Tack för att du kallade mig idiot också!


Kommentarer
Postat av: Stina

Dom är ju sjuka i huvve! Ni är så duktiga!

2011-04-24 @ 12:58:03
URL: http://D-PonnyRyttare.bloggplatsen.se
Postat av: A N N A - the girl you never can be

Men palla, "den" verkar ju inte ens veta vad det går ut på eftersom "den" påstår att du slår Belfast.. -.- <3 herregud...

2011-04-27 @ 13:02:35
URL: http://ulrikaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0