Sjuk.

tjena,!
är sjuk så ja kan lika järna passa på att blogg litte!
vaknade imorse då mamma väkte mig o sa att vi skulle ta tämpen. luddrig o nyvaken som ja va så lät ja na göra de. tydligen så hade ja feber o fick inte gå på skolan.
tur va kanske de för sen då mamma skulle gå o ta ut hästerna och katterna (katterna bor i stallet på nätterna) så såg hon att selma (våran dräktiga honkatt) var jätte smal! O.o då hörde hon pip inifrån stallet och deras lilla "hus". då sprang hon in hämtade mig osså gick vi ut tillsammans. i huset låg det 3 små krabater och pep!
så nu, brevid mig ligger selma med sina 3, bara timmar gamla ungar o matar dem. kommer bilder på som sen då ja inte vill störa dom nu när dom äter :)
bjuppar på en sjukbild på mig inlindad i en filt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0