Dansen igår.

Dansen igår var rolig!
trodde det skulle vara tråkigare en va det va..
Näe! lyckad kväll helt änkelt!
började med att jag och Emma gick dit, väl där träffade vi massa trevligt folk.  Nåra från ström, hammerdal o typ 13st från gäddede (hela gäddede alltså:S)
Må säga att jag inte dansade med så många, typ 3 st (kommer tillbaka till de sen). satt mäst o drack dricka med nordström. typ vid halv 11 flummade jag som en galning... när ja typ var som värst så sittere en brud o säger "dom här killarna vill dansa med er men vågar inte bjuda upp er" då svarar lisa då jag har dricka i munnen "jag vill inte dansa med er men jag kan fråga min mamma om hon vill" någon som tror att jag garva? rätt isånnafall!
Iallafan så vare en kille som jag dansade med, Emil hette han tror jag. varken han eller jag var duktiga, fast ja va nästan bättre tror jag ;) haha, :P
jag o emma vann en danstävling för att vi ä bäst!
(tror fan ja ska gå en danskurs o lära mig på rigtigt)
Men, det roligaste på hela kvällen var då en sa till en annan "titta utlänningarna, vad gör dom här?" då svarade hon "hallå? dom får ju inte vara här, det här är ju folkets hus!" HAHAHA!
Mycket mer hände men de pallar ja inte ta ;) så pusspåer!
ni får en bild på mig från igår eftersom jag inte rog några bilder på folkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0