nobelpris? ja!

Yoo!
har inte hunne/orka blogga någe idag... ni oendligt många läsare får förlåta mig!
Idag har vare en spännande dag med många lärorika saker. erkänn att den va bra!
nä, hovvis kom idag så Ester o bellis fick pedikyr (?), så nu ä dom fina om tassarna ;)
Sen drog ja te Emma o va där hela kvälln, lekte med Spader o sötaste Dino, lätt sötaste jämtisarna.
ja nu ä klockan elva o ja ä as trött, lyckat! ja kan ju inte gå o lägga mig nu! får väl försöka va vaken ett tag te...
må ta o hitt på någe....
ja ha iaf gjort bloggen bredare, må fixa ny header som ä bredare nu.. de ä ju as mycke vitt på kanterna :s sen har ja fått klagemål av måns som tyckte att ja bara la ut bilder på lastbilar.. han vill nog att ja ska lägga upp andra bilder men de vill inte ja ;)
Jag är iaf lite stollt över mig sj :D har gjort någe idag som ja inte trodde om mig sj, vad tänker ja inte gå in på.
ja borde få nobellpris!:
Love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0