KvällsSTEEK!

Tjoh;)
jah, ANDRA INLÄGGET NURÅ!,
känner att ja må blogga mycket så ja inter ser så wb ut... hahha!
Emma har just fare hem, eller just o just... typ halv 11 :) ja må säga att jah är stollt vettu, vi har gått typ 1mil!! o set ä mig vi snackar om.  Emma går ju handboll men ja, vad gör jag? Jag har börjat säga o tänka som typ alla andra, ridning ä ingen sport! Undra hur många gånger ja har hört de nu? x-antal iaf..
okejj, de ä inte lika konditionstränande som typ handboll, fotboll osv. FINE! men tästa du o rid ett pass otränad.
tro mig, de känner på!
Har snackat me Anna ett tag oxå , när hon går ensamen hem på kvällarna är det nästan jämt med mig hon pratar.
Inget som stör mig!
Nä, undra om ja ska bildbomba litte me nå finfina fordon ja hitta på näte, va tror ni?
OTTOSSONS, ganska så fin tyck ja ;)
Hedströms ä också en personlig favvis ;)
(ingen vet varför)
nä, nu ska ja sluta snacka om lastbilan o tökke ;)
Tror ja ska ut o gå rågångan imåra me farmin! blir nog kanske lite bilder då ;)
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0