Första inlägget

Ja, invigningen nurå ;)
Jag blev som litte blogg-sugen så ja va tvungen att fixa litte o snygga till så ja kunder blogga. De förra bloggarna ja haft har ju blive misslyckade... haha, but i'm back! vi får se hur länge det håller ;)
Ja, vad vill mina MILJONTALS läsare att jag ska skriva?
Om min spännande dag kanske?
Jo! de blir bra ;)
Har vare på skolan (hmmm... de börjar inte så spännande....) pigg som bara den hoppade ja upp ur sängen (LJUG).
gjorde mig i årding o satte mig på bussen. Där ja satt o typ sov.. då ja hör en unge " hahaha, titta hon sover!"
De låter inte så kul nu men de vrae ;) sen skola hela dan.
nu väntar ja på mamma, så  ja kan få mat(:
sen ska ja ut o träna Belfast o sälja korv med Emma !
nu orkar ja inte skriva mer ;)
Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0