Deg+russin+julmust= ?

haha, ja ha käka massvis med deg idag :D yes! där kom beviset på att ja inte har så hög IQ xD
"ä huvve dumt få kroppa li" som man brukar säga...
mitt huvve ä dumt o min kropp lider men ja lär mig aldrig..
hur ska detta gå?
det är nog ingen som vill veta xD
först massa deg (o då menar ja massa) sen russin o julmust.
nu har ja ont i magen o väntar på att en ska ringa. 20 min sen ja svara på att ja kunde prata. Men ja, man ska inte kräva så mycket.
vet inte riktigt va ja ska skriva men....
JO! nu sitter ja o kryddar på med lite ' "JÄTTE" SALT', grädden på mosset ;D
haha.
Anna, "dom här ä så äckliga ! ja äter bara dom för att de ä godis ! "
Anna, du är alltid bäst!
må säga att ja ha tröttnat litte på dom ..
Love,


Kommentarer
Postat av: A N N A - the girl you never can be

HAHA, men de eju sant! Dom är äcklig men man blir speedad. :D

2010-11-23 @ 20:43:23
URL: http://ulrikaanna.blogg.se/
Postat av: Emma

ahahaahah gillar din nya design ;) :D

2010-11-26 @ 20:36:24
URL: http://borgemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0